بال مرغ کبابی یک دفعه که اشکال نداره بخوریم ؟؟😋😋.


بارداری

۱۶ پاسخ

😐😐😐

😒😒😒

والا بلا هيچي ضرر نداره تو بارداري چرا اينقد خودتونو عذاب ميديد

😐🤣😂

منو که دکترم بهم‌گفته بیشتر جوجه بخور بخاطر قند بارداریم😕

😂😂😂😂😂جررررر

اگه بال نخوری پع چی باید بخوری😐

بعضی سوال هارو مبینم دلم میخواد کلمو بکوبم به دیوار

چه اشکالی داره ولی بیرونی کمتر بخور سعی کن خونگی باشه که مطمئن باشی من همیشه میجوشونم بعد طعم دار میکنم

میخاد بگه ک اره دارم بال مرغ کبابی میخورم😂🤣

الان دعوات کنم یا چی

اره اشکال داره اگه بخوری معدت تعجب میکنه😐
اخه این چ سوالیه خب بخور

چه سوالایی😕

این چه سوالیه توروخدا چیزای کبابی مثل جوجه برای شما خیلیی خوبه بچه وزن میگیره

مگه اشکال داره بال مرغ

باع برای چی اشکال داشته باشه یبار که هیچ کلا مشکلی نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری