سلام خانوما بال کبابی ضرر داره دلم میخواد

۹ پاسخ

اگر از بیرون بگیری فلفل و آویشن داخلشونه خوب نیست

آره دکتر من دو چیزو منع کرده یکی لبنیات غیر پاستوریزه
یکیم چیزهایی که روی اتیش کباب میشن
البته من خودم چندبار خوردم نمیشه که نخورد اصلا

نه عزیزم بخور نوش جونت
زیاد سخت نگیر هرچی دلت خواست بخور

ن بخور نوشجونتو نی نی

بخور قربونت
هرکی گف نه
اونم بخور🦦🤣

ن بخور نوش جونت.پروتئین مثل گوشت ومرغ وتخم مرغ ومغزیجات وروغن زرد بخور نینیت وخودت خوب جون بگیرید

نه بخور چ ضرری

سلام بله

نه چرا باید ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهشتم بارداری