چقدر دلم نوشابه میخواد ولی ضرر داره

۱۰ پاسخ

من ک خیلی میخورم واقعا نمیتونم جلو خودمو بگیرم

من خیلی میخورم😭😭

من یه قلوپ امشب قاچاقی خوردم😂😂😂😂😂

وای شوهرمن نمیگیره اصلابخداشده ماماهرچی اینستامیبینه رومن عمل می کنه

،منم گاهی میخورم یه لیوان گاهی اوقات ضرر نداره بابا

منکه میخورم گاهی اوقات

شوهرم برام نمیگیره مخالف صدر درصد با نوشابه

منم که میخورم.

نوشابه تو حالت عادی پر ضرره تو بارداری ضرراش صد برابره بنظرم تا میتونی جلو خودت و بگیر و نخور

منم امروز معدم درد میکرد یه قوطی خوردم واقعا بدش حالم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی