مامانا نوشابه تو بارداری ضرر داره

۱۰ پاسخ

وای من شوهرم خیلی جلومو میگیره میگه بچه سیاه میشه و قند میگیری و خودم خیلی ولع دارم هرجا ببینم قایمکی میخورم

همیشه نخور هرروز بده ولی گاهی بخوری اشکال نداره

اره ولی من میخورم😅🫠

منم گاهی اوقات میخورم

من بدون نوشابه نمیتونم اصلا
با نوشابه زنده ام

ضررش زیاده قندش ک خیلی بالاس
اضافه وزن میاره
و کلا واسه استخون و دندون هم بدع مخصوصا تو بارداری ک آدم دندونش و اینا نابود میشه

اگه بتونی نخوری ک خوبه
اما من همه چی میخورم
نوشابه چیپس پفک پیتزا و ...

من میخورم بیدار میشه اون تو جشن میگیره نمیخورم

من از اول زیاد نمیخورم
یکممم میخورم چون قندش خیلی بالاس

من فقط تو مجلس یا جایی باشم میخورم اونم کم

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری