نوشابه واسه جنین ضرر داره؟

۷ پاسخ

غیر از بارداری پر از ضرره...چ برسه ب دوران بارداری 😐😐

قطعا مفیدم نیست

اره ول یکم بخوری ک دلت نخاد عیب نداره

من از اول بارداری عاشق نوشابه ام ی مدت نخوردم الان دوباره میخورم😂

قند خودت می‌ره بالا و واقعا هیچ خاصیتی نداره یکم در حد رفع هوس بخور

زیادش آره ولی در حد چند قورت یا یه قوطی نه ضرر نداره♥

بیشتر برا خودت ضرر داره ممکنه قندت بره بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری