۴ پاسخ

منم متاسفانه تو ماکروفر غذامو گرم میکنم زورم میاد قابلمه کثیف کنم😂ولی میگن اشعه داره خوب نیست من میزنم سریع میرم تو اتاق درو میبندم تا تایمش تموم بشه

من مرتب غذامو توی ماکروویو گرم میکنم هیچ مشکلی نداره

غذا مونده کلعن واسه جنین خوب نیست البته از یک شب بیشتر بمونه ولی گرم کردنش فکر نکنم مشکلی داشت باشه

فک نکنم
اخه خود فضای سولار و ماکرو ی قفسه داره ک میگن اشعه ازش خارج نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیناز🧚‍♀️ مامان آیناز🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری