مامانا زگیل تناسلی واسه جنین ضرر داره؟

۵ پاسخ

میگن اره خطر داره و باید پیگیری کنی

اره عزیزم ممکن بپره تو ریه بچه و خدای نکرده خفه بشه باید سزارین شی

آنقدر همه جا حرف از زیگیل میزنن من استرس گرفتم که نکنه دارم و به بچم منتقل بشه
از کجا مطمئن بشم دارم یا ن؟

در حالت عادی خیر
ولی اگه قسمت داخلی واژن و دهانه رحم فعال باشه و تو مسبر زایمان باشه باید سزازین بشید ،خصوصا اکر بچه دختره

اگرمادر زگیل تناسلی داشته باشه باید سزارین کنه .درحالت عادیربه جنین منتقل نمیشه مگرازتماس پوست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری