۶ پاسخ

عزیزم گریه کردن یه چیز طبیعیه تو بارداری ولی سعی کن بخاطر تو دلیت دیگه گریه نکنی چون ناراحتی تو اونم ناراحت میکنه🥺🥺

منم ی عالمه گریه کردم ازدیروز تکون نمیخوره امیدوارم خدا نگهش داره سالم باشه دیگه توان رنج خوردن ندارم🤨🤨🤨

منم همینطور بخاطر ی بند انگشت ترشح آبکی خودم رو کشتم ولی فعلا تا الان خشکم یکذرخ خیالم راحت شد

منم دیشب و امروز اندازه ی دوماه گریه کردم🥲🖐️
ضرر که داره ولی انشالله تکرارش نکنیم

منم ازوقتی باردارشدم
حساس ترشدم
یدفه اشکم میاد

منمدخیلی گریه میکنم حالم خوش نیس تو بارداری کلا

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری