۱۰ پاسخ

نوشابه کلا ضرر داره چ باردارباشی چ نباشی اگه هوس کردی یه لیوان یا دولیوان بخور ولی سعی کن دیگه لب نزنی

نوشابه یخ زده دلم میخاد🥲

قندنداشته باشی مشکلی نداره

من قبل بارداریم لب نمیزدم انقدر بدم میومد
الان ولی گاهی هوس هم میکنم حتی 😐😂
کلا خوب نیست ولی وقتی دلت میخواد دیگع کاریش نمیشه کرد

من اگه الان بووود یخم مینداختم خنک خنک میخوردم😂😂

قندش مساله اس
من دلم میخواد ولی قندم لب مرزه🥺

یه لیوان بخور😁من خودم گاهی میخورم هم گاز داره مبگن خوب نیست برای بچه همم قنده ترکیباتشم ک خودت میدونی بده سعی کن کم بخوری گاهی اشکال نداره

از این نوشابه کاله که کلسیم دارن بخور قندش کمه

کم بخور

قند نداشته باشی میتونی بخوری

من ک میخورم هروقت باشع

سوال های مرتبط

مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد