۵ پاسخ

کی گفته ضرر داره🙄😐😐😐😐😐

نه عزیزم چه اشکالی داره هوسی بخور من والا هر۲۰روز داداشم ویار میکنه ماهم باهاش میخوریم🤣🤣 والا انگار اون حاملس

ن بابا من بجز جیگر و اب هویج و نمک زیاد همه چی‌ میخورم حتی نوشابه زیاد چون‌واقعا هوس میکنم

نه بابا یبار بخوری هیچی نمیشه

نه عزیزم من چندبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی