مامانا میتونم بال کبابی بخورم؟؟؟؟

۵ پاسخ

بخور نوشجونت ، هرچیزی به اندازش مشکلی نداره

بخور عزیزم نوش جان

اره بابا چرا نتونی اخه

اره بخور من عاشق کبابم

چرا نتونی
کلا منع غذایی تو بارداری مال دو ماه اوله
بقیش هرچیزی میتونی بخوری در حد تعادل
بجز دمنوش ها که از حد تعادل بیشترن

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ ماهگی
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی