کمش اشکال نداره
بخور در حد رفع هوس ۴تا ۵ دونه من خودم چند بار خوردم در همین حد مشکلی نیست ۳ ماه اول منع داره
توی گهواره گفته کاهی یبار مشکلی نداره
سعی کن نخوری
نهایتش در حد یه تیکه کوچیک برای رفع هوس
تا یک روز بعدش هم سعی کن گرمیجات نخوری زیاد
کلا نخوری بهتره
چقدر اسم پسرات قشنگه🥺❤️
بنظرم نخور نهایتا یکی و اگر کوچیکن اندازشون دوتا بخور
نه من مجدد از دکترم پرسیدم گفت تا اخر نخور
دکتر به من گفت در حد رفع هوس دوتا تیکه بخور ولی نه بیشتر
من یه نصف سیخ خوردم
نه نخور اصلا
میگن ۳ماه اول خوب نیست ادم نهایت تا ۱۳ هفته میگن ادم باید مراعات کنه بعدش دیگه میتونی بخوری
فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.