۹ پاسخ

دکتر من که اکیدا ممنوع کرده

اتفاقا منم امشب هوس کردم گرفتم خوردم 😅

دکترا میگن کمش عیب نداره ولی نخوری بهتره حتی کم باز خودت میدونی

چند تا دونه بخور من ولی ریسک نکردم چون میگن خطر داره

ارع نخور سقط آوره بعد بخدا تو بارداری درسته هوس میکنی خیلی چیزا ولی به ریسکش نمی ارزه

نه عزیز هروز نمیخوری که راحت بخور

خوب پخته بشه قطعاتش کوچیک باشه در این حد مشکل نداره

من که بعضی وقتا جیگر می‌خوردم ولی بازم نمیدونم

درحد رفع هوس اشکالی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❤️😘 مامان مهرسام❤️😘 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی