دکتر من که اکیدا ممنوع کرده
اتفاقا منم امشب هوس کردم گرفتم خوردم 😅
دکترا میگن کمش عیب نداره ولی نخوری بهتره حتی کم باز خودت میدونی
چند تا دونه بخور من ولی ریسک نکردم چون میگن خطر داره
ارع نخور سقط آوره بعد بخدا تو بارداری درسته هوس میکنی خیلی چیزا ولی به ریسکش نمی ارزه
نه عزیز هروز نمیخوری که راحت بخور
خوب پخته بشه قطعاتش کوچیک باشه در این حد مشکل نداره
من که بعضی وقتا جیگر میخوردم ولی بازم نمیدونم
درحد رفع هوس اشکالی نداره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.