خانوما میشه یکم جیگر مرغ بخورم خیلی هوس کردم

۱۰ پاسخ

خب چرا جیگر گوسفند نمی خوری جیگر مرغ خیلی بده

من که میخورم سیری هم میخورم ازاول بارداری مشکلی هم نداشتم

آره بخور هیچی نمیشه
من سر بارداری اولم خیلی مراعات میکردم
سر این یکی کلا ویارم جیگر هست

اره عزیزم کم بخور

منم خوردم عزیزم هیچ چیز بد نیست مگر زیاده روی بشه

بخور عزیرم هرچیزی کمش ضرر نداره

آره بخور منم چند باری خوردم

بخور نوش جونت ولی کم بخور
سنگینه معده رو اذیت میکنه

جیگر و دل و قلوه فقط دو سه بار تو کل بارداری محازه عزیزم

چند تا دونه بخور منم چندبار تا الان خوردم درحد هوس

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی