۷ پاسخ

من امروز کلاس بارداری بودم گفتن ضرر نداره اون سه ماه اول هست ک توصیه نمیشه

هرچیزی زیادش بده
به اندازه بخور نوش جونت

هیچی نمیشه بخور من از دکترم پرسیدم 3ماه اول رد کردی

نمیدونم والا من که تا الان چند بار خوردم

نخوری بهتره عزیزم اخه جگرویتامینAخیلی بالایی داره

میگن در حد یکی دو تا تکه بخوری مشکلی نیست.
من خودم جیگر گوسفند رو یکی دوبار هوس کردم و چند تا تیکه کوچیک خوردم.

نه بابا آخه چرا باید خطر داشته باشه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی