۹ پاسخ

چون ویتامین s زیاده دکتر گفت ماهی ی بار اشکال نداره ولی کم باید بخووری

من ک چهار پنج تا سیخ خوردم😆😆

منکه میخورم

منم خیلی هوس میکردم ۱۷ هفته بودم از دکترم پرسیدم گفت ی بار بخور

بخور اشکال ندارد الان بچه همه چیش تشکیل شده

در حد چند تیکه مشکلی نداره ولی زیاده روی نکنین سعی کنین به حرف اینایی که میگن من زیاد خوردم چیزی نشد توجه نکنبن بدن هر فردی با فرد دیگه متفاوته

بخور بابا‌ نوش جونت

در حد پنج شیش تیکه بخور که بشه یه شیخ

میگن در حد یک سیخ مجازه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری