سلام من خیلی هوس جیگر کردم بخورم خطرناکه؟

۷ پاسخ

اندازه ای هوس کردی چندتابخور وگرنه خوب نیست

آره بابا تو سه ماهه اول که نیستید فقط زیاده روی نکنید همه چی میشه خورد همه چی فقط زیاده روی نکنید

اندازه هوست نه بیشتر

من از ماما پرسیدم گفت ماهی یک بار ضررنداره

من خوردم تو بارداری کم بخوری چیزی نمیشه

وای من دیشب از هوسش گریه کردم و خوردم

نه عزیزم چن تیکه بخور هوست رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری