مامانا ساندویج جیگر میتونم بخورم هوس کردم

۱۰ پاسخ

بخورنوش جان اشکال نداره گاهی ازجای معتبر بگیر

من خیییلی هوس جگر گوساله کردم میترسم بخورم 😪

نه عزیزم بهتره نخوری

بشرطی که خوب پخته شده باشه عیبی نداره برای رفع هوس بخور

من که میخورم مشکلی نیست

هر چی دم دستت اومد بخور بابا

کم بخور

من از دکتر پرسیدم گفت الان مشکلی ندارن ولی زیاده روی نکنی

ماهت بالاس بخور عزیزم

یکی دوتا اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی