۸ پاسخ

من دیروز هم ی بشقاب جیگر خوردم هم دنبه 🤤

سه ماه دوم چندتا تیکه میتونی بخوری منم خیلی دلم میخواست یکم خوردم

نععع
نگووو منم هوس کردم

در حد کم طوری نیست
من سر دخترم هر دوماهی میخوردم

۳ ماه دوم در حد چن تیکه کوچولو برا اینکه چشمت نمونه میتونی بخوری
۳ ماه اول نباید بخوری

جیگر میگن نباید بخوری
ویتامین E بالا داره
باز در حد رفع هوس من یه تیکه کوچیک خوردم

جگر نه نمیشه ولی دنبه در حد رفع هوس میشه

جیگر نه، ولی دنبه فکر نکنم مشکی باشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری