سلام یکبار جیگر مرغ بخورم اشکالی نداره؟ خیلی هوس کردم

۷ پاسخ

من چنبار خوردم نمیدونستم میگن نباید بخوری زیاد من کمخونی دارم شوهرم دوسه بار گرفت خوردم 🤦🏼‍♀️

عزیزم در حد یکی دو لقمه بخور جانم و مواظب باش زیاده روی نکنی

نه اصلا اشکال نداره منم خوردم دوبار درحد سه تا لقمه

خیلی زیاد نباشه اشکال نداره

اون برای سه ماهه اوله که ویتامین آ زیاد باعث سقط میشه شما که از سن سقط گذشتی حالا یه دفعه هم بخوری چیزی نمیشه

بخور ولی کم عزیزم

نه یک بار اشکال نداره ، در کل میگن نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری