۹ پاسخ

نه نخور.

من کباب دلو جیگر مرغ کردم خوردم ولی کم ،بخور ولی کم

در حدی ک هوستو‌ بندازه بخور چیزی نمیشه

من دکترم جیگر گفت خوب نیست ممنوع کرد

من ک والا جیگر هم خوردم البته گوسفندی

با یبار خوردنش مشکلی پیش نمیاد

جگر مرغ ویتامین aداره اصلا توصیه نمیکنم بخوری ساندویچ مرغ میتونی ولی جگر نه

نه گلم نخور جیگر مرغ برای افراد عادی هم مضره چه برسه خانوم باردار

بخور از یدفعه کاری نمیشه قربونت برم زیاد خوردن کاری میشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری