۱۱ پاسخ

نمیدونم چرا بعضیا این قد میترسونن آدمو ،عزیزم وقتی هوس کردی میتونی سه چهارتیکه کوچیک بخوری هوست بره هیچیم نمیشه ....

چرا انقدر گندش میکنید طرف و میترسونید

بخور عزیزم فقط زیاد روی نکن
دکترم گفت باید کاملا پخته بشه هیچ اشکالی نداره

جیگر کلا ممنوع عزیزم
هفته ای یک بار دل نوش جان کنید

۴سیخ ضررداره درحدهوس عیبی نداره سه تاتیکه😅😅

من هشت هفتم بود شیش، سیخ خوردم هیچیم نشد

نه نه نه اصلن

من چند روز پيش بعد سونو رفتم شيش سيخ خوردم وقتي تموم شد كوفتم شد براي يازده مرداد غربالگري دارم فقط خدا خدا ميكنم چيزي نشده باشه هرچيزي كه ممنوعه ويار ميكنم خدابخير كنه

من بیشتر وقتا میخورم هیچی هم نشده

منم دکترم گفت دوسه تیکه مشکل نداره
زیادنخور

نه سه ماهه اول ممنوع هست مابقی زیاده روی نکن منم خوردم مشکلی نداره

اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری