سلام خانما هوس جیگر کردم میشه بخورم من ۴ ماهمه

۱۲ پاسخ

منم خیلی هوس کردم ولی میترسم بخورم

نخور ویتامین آ ریش از حد و اهن جیگر برا بارداری مناسب نیس

بنظرم نخورید اصلا خوب نیس

من دوبار‌خوردم پنج شش تا تیکه هر بار😑میدونم اشتباهه ولی هوس کردم شدید

یه تیکه کوچیک به اندازه هوست بخور

سلام عزیز
جگر ویتامین آ داره زیاد خوب نیست
البته در حد یه تیکه کوچولو اشکال نداره

چه کبابی چه سرخ شده باید کااااملا بپزه حواست باشه

بخور عزیزم کم بخور نوش جونت

منم یکبار خوردم دقیقا پونزده هفته
در حد یکبار مشکل نداره
زیادیش تازه ممکنه خطرناک باشع

بخور عزیزم هوستو برطرف کن من برای بچه قبلین از چهار هفته تا ۶ هفته همش جیگر کبابی میخوردم هوسم بود خداروشکر هیچیم نشد

در حد یکی دوتا اشکال نداره ولی بیشتر نخوری

نخوری بهتره
اما برای رفع هوست کمی بخور

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری