۷ پاسخ

نخور عزیزم ضررداره

من دکتر گفت جگر و زغفرون نخور

چون ویتامین آ خیلی زیادی داره خیلی کم میتونی بخوری

اندازه هوس بخور بیشتر میگن ضرر دارع

جگر سفيد همون ششه😖😣

چه جوری درستش میکنی🤔

جگر چه مال گوسفند چه مرغ باعث سقط میشع
ولی چون تو هفتت بالاس میتونی یکم واسع رفع هوس بخوری
بازم میتونی از دکترت بپرسی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❤️😘 مامان مهرسام❤️😘 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی