هوس جیگر کردم مشکلی نداره بخورم

۱۳ پاسخ

سعی کنید نخورید جیگر از غذاهای ممنوعه در بارداری هست

جیگر به دلیل ویتامین خانواده ب زیادی که داره اصلا برای جنین خوب نیست نباید به هیچ عنوان نه جیگر گوسفند نه مرغ استفاده کنید

جیگر ک هویچ اصلا خوب نیست نخورین باعث سقط جنین میشه

نخوری بهتره

من از اوا بارداری تا الان روحم پر میزنه برا جیگرولی خب ضرر داره و نخوردم

خانما خیلی تنوع لباسا بالاست(زنــانــه بــچــگــانه) که موجود کردم و خودم ارسال میکنم اگه مایل بودین واتساپ پیام بدین شمارتونو سیو کنم و اجناسو با قیمت از استوری مشاهده کنید😘
09362158443 خانم حویزه هستم پیام بدین سیو کنم اگه تمایل داشتین😘

از دکتر هم پرسیدم گفت خوب نیست اگر خیلی هوس کردی دو الی سه تیکه کوچیک

عزیزم میگن نبایدبخوری خوب نیست

بخورنوش جونت.... چرته بابا من سراولی بچمم میخوردم الانم میخورم

نخور اصلا

بعضی ها میگن خوب نیست ولی من خوردم

ولی هفته ایی یه بار

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی