خانما خیلی هوس نودل کردم یکی بخورم اشکال نداره که؟

۱۰ پاسخ

والا من روزی دوتا میخورم خداروشکر ضرری ندیدم

من شنیدم مشکلی نداره ولی ارزش غذایی نداره یکبار بخوری چیزی نیست

یه بار اشکالی نداره

ببین من خوردم از دکترم قبلش پرسیدم گفت ارزش غذایی نداره خوردی سعی کن ی چیز قوی هم بعدش بخوری.فقط گفت ادویه اشو نزن چون بیشترش عصاره مرغه و‌همش نمکه

نه بخور منم خوردم😅

بخور یک بار عزیزم
نوش جان

یکمش اشکالی نداره فقط زیاده‌روی نکن هر چه هم میخوری

والا میگن خیلی ضرر داره نخوری بهتره

کم اشکال نداره

با یبار و یکی هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری