والا من روزی دوتا میخورم خداروشکر ضرری ندیدم
من شنیدم مشکلی نداره ولی ارزش غذایی نداره یکبار بخوری چیزی نیست
یه بار اشکالی نداره
ببین من خوردم از دکترم قبلش پرسیدم گفت ارزش غذایی نداره خوردی سعی کن ی چیز قوی هم بعدش بخوری.فقط گفت ادویه اشو نزن چون بیشترش عصاره مرغه وهمش نمکه
نه بخور منم خوردم😅
بخور یک بار عزیزم
نوش جان
یکمش اشکالی نداره فقط زیادهروی نکن هر چه هم میخوری
والا میگن خیلی ضرر داره نخوری بهتره
کم اشکال نداره
با یبار و یکی هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.