نوش جان بخدا اینا ضرر ندارد من از اول هفته ای یکی دوبار خوردم
منم همه چیز میخورم مادرشوهرم هی میگه زعفرون تو غذات نریز 🤣🤣😁
بخورعزیزم چه عیبی داره
من فکنم از ۶هفتگی که فهمیدم باردارم، بیشتر زرشک پلو میخورم 😀
دکتر به من گفت جیگر و آب هویج نخور چیز دیگه نگفت
نه بخور نوش جونت
هیچی ممنوع نیست عزیزم
هرچیزی به اندازه اوکیه
زرشک، زعفرون، یا هرچی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.