خانوما زرشک پلو اشکال نداره بخورم خیلی هوس کردم

۶ پاسخ

نوش جان بخدا اینا ضرر ندارد من از اول هفته ای یکی دوبار خوردم

منم همه چیز میخورم مادرشوهرم هی میگه زعفرون تو غذات نریز 🤣🤣😁

بخورعزیزم چه عیبی داره
من فکنم از ۶هفتگی که فهمیدم باردارم، بیشتر زرشک پلو میخورم 😀

دکتر به من گفت جیگر و آب هویج نخور چیز دیگه نگفت

نه بخور نوش جونت

هیچی ممنوع نیست عزیزم
هرچیزی به اندازه اوکیه
زرشک، زعفرون، یا هرچی دیگه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته نوزدهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری