زرشک پلو پر از زرشک موردی نداره بخورم ۹ هفتمه

۸ پاسخ

ضررداره واینکه سقط اوره خدای نکرده زبونم لال نخوراصلا

زرشک خوب نیس عزیزم

نخوری بهتره

من دوبار زرشک پلو خوردم دوبار زعفران یه بارم زیره🥲🥲خونه مادرشوهرم مجبورا خوردم چون نمیدونن حاملم

ن ناموسا نخور

نخوری بهتره عزیز

مرسی خانوما🌹

نه آبجی اصلانخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری