خانوما زرشک پلو تو هفته من مشکلی داره بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

هیچ چیزی به اندازش ضرر نداره، زیاده روی ضرر داره حتی زعفرون و زرشک
بخور نوش جونت

زعفرون و زرشک رو برنج که در حد چندتا دونه اس اشکالی نداره
مثل دمنوش یه قوری یا یه لیوان بخوری خطرناکه

زرشک چون گرمه و باعث انقباض رحم میشه نباید مصرف کنی من الان ۴ ماهه زرشک مصرف نمیکنم

بخور تو غذا اشکال نداره

زیادنخوردرحدویارت بخور

زیاد خوب نیس

خوب نیست در حد ویار بخور

در حد چند تا دونه نه عزیزم ولی زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی