خانوما شوید پلو تو هفته من بدِ بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

همه چیز در حد معمولی میشه خورد انقد سخت نگیرین بخدا اینکارا باعث میشه استرس، بگیرین ک از همه چی بدتره

نه گلم من کلی میخورم

زیر نظر کدوم دکتری منم شاهین شهرم دوتا دکتر رفتم دوتاش بچه هام سقط شدن

من دیروز خوردم 😑 نمیدونستم ضرر داره
من یادم رفته چی خوبه چی بده
همه چیز میخورم ولی باید زیاده روی نکنی

در حد کم بخور
مثلا شوید پلوت یه جوری نباشه سبز بزنه در حد اعتدال شوید بزن

نه خیلیم عالیه

شنیدم شوید اصلا توی بارداری خوب نیس ، سقط اوره

عزیزم همه چی میتونی بخوری فقط در حد اندازه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری