خانوما شوید باقالی پلو میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

بخورنوش جان منم خوردم عزیزم اندازه بخور

سعی کن از باقالی کم استفاده کنی
ولی در حد دو سه بار مشکلی نیس عزیزم نوش جان
هرچیزی رو به مقدار کم می تونی بخوری

بخور نوش جونتتتتتتتتتت😋😋😋😋

من دوبار خوردم تو هفته شما
بعد هم اینکه هرچیزی زیاده روی بشه ضرر داره وگرنه اونجوری باید هیچی نخوریم

باقالی ماه های آخر نخور
تو کلاس بارداری ب ما گفتن ذغال اخته و باقالی خوب نیست

اره عزیزم من تو وعده های غذاییم هست

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی