میتونم باقالی پلو بخورم گشنمه هوس کردم

۷ پاسخ

هرچیزی کمش ضرر نداره عزیزم بخورم نوش جونت😁🤍

من خیلی خوردم

کم بخور

یبار ایرادی نداره بخور نوش جان

من شنیدم خوب نیست برای همین نخوردم

خو بخور تازه مقوی هم هست

من شنیدم باقالی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۶ ماهگی
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیستم بارداری