سلام مامانا هوس هویج پلو کردم میشه بخورم

۶ پاسخ

اخه چرا نشه بخوری؟این سوالا از کجاتون درمیارید

اره من همیسه میزارم

اون اب هویجه میگن بده اون تو سه ماه اول . در حد. اعتدال هیچ چیز مشکل نداره نوش جان خودت و نینی

اره نوش جونت

والا قدیم مادرا همه چی میخوردن بچه هاشونم رستم میشد الان این بده اون بده بچه ها هم ضعیف و لاغر مردنی میشن

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری