اخه چرا نشه بخوری؟این سوالا از کجاتون درمیارید
اره من همیسه میزارم
اون اب هویجه میگن بده اون تو سه ماه اول . در حد. اعتدال هیچ چیز مشکل نداره نوش جان خودت و نینی
اره نوش جونت
والا قدیم مادرا همه چی میخوردن بچه هاشونم رستم میشد الان این بده اون بده بچه ها هم ضعیف و لاغر مردنی میشن
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.