۱۱ پاسخ

من ک زیاد خوردم

عاشقش بودم

مگه شوید پلو ضرر داره؟

من تا دلت بخواد خوردم. تو این بارداری عاشق شوید پلو شدم

نه بخور

ن اشکال نداره عزیزم بخور

کلی بخور مشکلی نداره بخای کم بخوری.

نه بخور شوید اینجوری ضرری نداره
دمنوش های غلیظ شوید و زعفران و یا هرچی دیگه مضره

نه چه اشکالی داره منم میخورم مرتب باماهی

من تا دلت بخواد خوردم
با ماهی با مرغ
اشکالی ندارد که
نشنیدم مشکل داشته باشه

نه چه اشکالی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی