هوس پیتزا کردم، اشکالی نداره بخورم ؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم بخور چرا بد باشه هوس کردی دیگه

پیتزا اگه با گوشت چرخ کرده باشه غذای سالمیه عزیزم نوش جونت

من دیشب خوردم فقط مرغ و قارچ باز سالم تره بعد بگو برات پنیر کم بزنه بقیشم دیگه اوکیه دیگه

من دیشب خوردم 😅😋

عزیزم من ی هفته پیش دکتر زنان رفتم گفت به هیچ عنوان سعی کن فست فود نخوری خیلی ضرر داره باز اگ خیلی هوس کردی ی زره بخور

از نوع خونگی میتونی زیاد بخوری کلی بزرکنی بیشتر از یه نصف تو ماه نخور

منم میخورم

در صورت عادیم ۳ ۴ تا برش میخورم

من که میخورم

زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری