خانما هوس پیتزا کردم عیب ندارع بخورم

۱۱ پاسخ

نه بابا هرچی میخای بخور

بخور فقط پیتزای سوسیس و کالباس نباشه گوشت و مرغ بخور

بخور عزیزم

ن ترجیحا پیتزا ایتالیایی 🍕 بخور اونا سالم ترن و سعی کن یا گوشت باشه یا مرغ کالباس اینا نخور🩷🎀

ن‌بابا بخور نوش جون

نه بخور یه بار چیزی نمیشه 😂
اگه دوباره هوس کردی موادشو بگیر خونه درست کن سوسیس نزن اونا خوب نیس با مواد سالم اشکال ندارع نوش جونت 🥰

بخور منم خوردم

نخوری بهتره خودت درست کن بخور اینطوری هم بهداشتی تره

نه بابا بخور

سعی کن پیتزای گوشت یا مرغ بخوری ترجیحا سوسیس کالباس نداشته باشه

😐😐
نه
بخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته نهم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری