خانما من خیلی هوس سالاد ماکارونی کردم اشکال ندارع بخورم ؟

۱۰ پاسخ

نه چه اشکالی داره

داخلش بجای کالباس سینه مرغ بریز
ذرت و نخودفرنگی و خیار شور و تخم مرغ و سیب زمینی با ماست پروتئین دوتا قاشق سس هم هم خوشمزه میشه هم مقویه

بخورنوش جان

دکتر من هیچی رو منع نکرد

من که میخورم هرچی هوس کنم
به اندازه بخوری زیاده روی نکنی عزیزم عیبی نداره

میتونی خودت درست کن کالباس اینا نزن

با مرغ بخور و
زیاد سس های بازاری استفاده نکن
با ماست بخور

بخور ، منم اوایل بارداری هوس کردم خوردم
ی بار اشکال نداره نوش جونت

ما که خوردیم 🤌🏻

نه بخور چه اشکالی

سوال های مرتبط

مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری