خانوما خیلی هوس پیتزا کردم میشه یخورده بخورم

۷ پاسخ

اره،منم دیشب خوردم ،اشکالی نداره ک

آره بابامن چندین بارخوردم

خودتون درست کنید بدون سوسیس کالباس من همسرم چن بار برام درست کرده با مرغ و قارچ

آله بخول

بخور بابا همچی بخور ولی ه اندازه

اره بخور من سر پسرم زیاد میخریدم

اره بخور مشکلی نداره فقط زیاد نخور که اسید معدتو تحریک میکنه

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری