۵ پاسخ

اشکال نداره ولی میلت میکشع بخور یکم

البته من سه چهارباری خوردم پیتزای گوشت اما بعد دکترم گفت این بیرونی ها گوشت خوب و تازه نیستن نخور

نوش جونت مشکلی نداره

سلام عزیزم
پیتزا سبزیجات موردی نداره
ککالباس و سوسیس و گوشت مونده که اکثرا بیرونیها اینجورین نباشه
خودتم میتونی درست کنی

اگر میتونی خودت درست کن اگر نه که پیتزایی بخر که توش سوسیس و ژامبون نداشته باشه. از جای مطمئن هم بخر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی هفته دهم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری