۹ پاسخ

اره بخور من کلا عاشق پیتزام خوددم زیاددد

من خوردم هیجی نمیشه بابا بخور لذت ببر

من ماهی یبار یه غذای بیرون و میخوردم مثلا پیتزا این ماه بخورم تا ماه بعد اصلا حتی غذای پلویی بیرونم نمیخورم
پیتزا هم استیک یا گوشت و قارچ بگیر که کالباس نداشته باشه

کاش منم ویارم تموم شه هوس کنم🥲

منم هوس کردم ولی نمیخورم دکتر گفت فست فود نخور

بخور نوش جونت رفع هوس کن

یا مثلا پفک میخورم ولی ماهی یه بار میخورم نصفشو میخورم

ببین من واقعا وقتی دلم چیزیو میخواد میخورم ولی تا مدت ها نمیخورم مثلا یه بار وقتی پنج هفته بودم نصف یه پیتزا رو خوردم با همبرگر دیگه نخوردم تا العان که چهار ماه شدم من که اصلا ازین آدمایی نیستم که یکی دو تیکه بخورم هوسم برطرف بشه

وای منم خیلی هوس کردم بخاطر کالباسش میترسم فلافلم هوس کردم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی