تو هفته من اشکال نداره پیتزا بخورم خیلی هوس کردم🌹🌹

۸ پاسخ

دکترم بهم گفت تا 20هفته همه چی میشه خورد 20هفته به بعد باید رعایت کرد

چه اشکالی بخور نوش جونت

خودت درست کن کالباسم نریز

خواهر شوهرم غذاش فست فود و پیتزا و اینجور چیزاس راحت باش همه چیبیی میخوره

بخور نوش جونت. پیتزا چیز بدی نداره داخلش. اینکه میگن رعایت کن بخاطر چربیشه ک اضافه وزن نگیریم. هر روز هم ک نمیخای بخوری. ماهی یبار. دو ماهی یبار موردی نیس

نه عزیزم نوش جون

من که همه چی میخورم ولی کم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری