بچه ها من هوس پفک کردم اشکال نداره بخورم

۷ پاسخ

اشکال ک داره پفک کلا ضرر مطلقه،ولی حالا ک ویار کردی بخور یبار

نه .چنتام از طرف ما بخور

قرقروت گوسفند ترشه

من ک همه چی میخورم🫡

والا من از اون موقعی که فهمیدم باردارم ۵ بسته خوردم نمیدونم خطر داره یا ن

عزیزم همه چیز کمش مشکلی نداره

اشکال نداره گلم من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری