سلام
من هوس نودلیت کردم اشکال نداره بخورم؟ 🥺

۴ پاسخ

نه در حد یدونه هوست رفع بشه و بعد چند ماه یکبار بخوری اوکیه

برای آدم عادی ضرر داره دیگ شما که بارداری

نه بابا اشکال نداره

فکر نکنم بخور

سوال های مرتبط

پرناز پرناز قصد بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری