دوستان هوس ساندویچ ژامبون کردم عیب نداره بخورم

۷ پاسخ

من که هرچی دلم بخواد به مقدار کم میخورم، البته ۱ ساندویچ ایدا رو تو دوروز خوردم، نزار دلت بمونه بخور، اتفاقی نمیوفته، من سر بچه اولم همه چی خوردم، مشکلی هم پیش نیومد

من خوردم نصف ساندویچ

من تو یک روز سه بار خوردم

بخور خیلی کم بخورخیلی نخور

نه چه اشکالی 😋
منم همش دوست دارم کالباس بخورم

نخور عزیزم

نخور بنظرم من دیروز خوردم حالت تهوع گرفتم با وجود اینکه چن روز بود خوب شده بودم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد