من که هرچی دلم بخواد به مقدار کم میخورم، البته ۱ ساندویچ ایدا رو تو دوروز خوردم، نزار دلت بمونه بخور، اتفاقی نمیوفته، من سر بچه اولم همه چی خوردم، مشکلی هم پیش نیومد
من خوردم نصف ساندویچ
من تو یک روز سه بار خوردم
بخور خیلی کم بخورخیلی نخور
نه چه اشکالی 😋
منم همش دوست دارم کالباس بخورم
نخور عزیزم
نخور بنظرم من دیروز خوردم حالت تهوع گرفتم با وجود اینکه چن روز بود خوب شده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.