خانما ساندویچ هوس کردم میتونم بخورم

۵ پاسخ

توی کل بارداریت فست فود نخوری بهتره خونگی بخور

ساندویچ مرغ بخورخودت درست کن از بیرون نخرزعفران میزنن

ولی خونگی بخوری بهتر کالباس وسوسیس خوب نیست

اره عزیزم بخور یکبار چیزی نمیشه
الان بخور ک چند وقت دیگه هیچی هوس نمیکنی مثل من هیچی هم نمیتونی بخوری🫠

ساندویچ چی؟؟

سوال های مرتبط

مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری