سلام مامانا هوس ساندویچ بندری کردم میشه بخورم ؟

۵ پاسخ

عزیزم در کل هرچی هوس کردی که حتماً نباید بخوری.
یا خیلی کم بخور.

چون بیشترش واکنش مغزه، مردا و افرادی که باردار نیستن هم هوس میکنن.

ارع بخور هیچ مشکلی نداره
منکه میرم کله پزی فقط آب میگیرم با فلفل قرمز فراوووون میخورم خیلی هوس میکنم

بله نوش جونت

بخور ولی اگه خیلی دیگه شدید تنده نه

من که دیشب خوردم ،،بخور نوش جان تو بارداری همه چی بخور بچت ضعیف نباشه اما به قاعده زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی