۸ پاسخ

اگ گوارشت رو بهم نریزی طوری نیس

بنظرم تو حاملگی اگر هوس سوسیس کالباس کردینباید گیاهی خورد مزه ش با معمولیا هیچ فرقی نداره و خیلی سالم تره

من ب پسر دارم بخاطر پسرم مجبورم .. کاش خدا توانشو بهم بده اخه بچم گناه داره 🥲🥲

خوبه خدا روشکر چون فعلا تنها چیزیه که از بوش بدم نمیاد

من خوردم چند بار امروزم ژامبون خوردم

الان شوهرم رفت برام بخره

بخور عزیزم نوش جان
شما تهوع ندارید ؟

من چندبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی