بچها هوس چیپس کردم اشکالی نداره بخورم

۸ پاسخ

نه اتفاقا منم امروز خوردم با ماست موسیر

😂😂بخورمن این ماه ١٠ تابیشترخوردم
هرچیمـ میگن ضررداره بخور بابا ادم به دلش میمونه من ویارم چیپس گوجه ای

من چند باری چیپس با ماست موسیر
خودمم تنها همشو خوردم
بخور نوش جون

والا من هرشب میخورم سرکه ای هم دوس دارم

بخور منم میخورم

در حد رفع هوس فک نکنم بد باشه عزیزم

نه عزیزم بخور ولی زیاد نه یکی کامل نخور

ن بخور عب نداره..... زیاد خوردن باعث بیش فعالی نینی میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری