خانوما هوس نودلیت کردم بخورم
اشکالی نداره

۱۱ پاسخ

من ک همش میخورم

منک چندباری خوردم

علاوه از ترکیبات مضرر و فاقد ارزش غذاییش اگه زیر میکروسکوپ ببینید میفهمید چه میکروب ها و کرمهایی توش هست
همین اینکه ادویه های متنوع داره که معلوم میست باعث سرطان و سقط میشه یا نه

عزیزم واسه رفع هوس کم بخور

هرچی دلت میخواد بخور حتی جیگر ولی به اندازه ای که فقط چشمت نمونه روش رعایت کن

من ی بار خوردم اشکالی نداره

منکه خیلی دوست دارم ی چنباری هم خوردم

وای من چند وقت پیش خونه بابام اینا خوردم بعدش گریه میکردم به مامانم میگفتم اون پیچ هاش نیوفته دور گلو بچم😂😂😂

توش قارچم بریز مزه میده 🤤

نه عزیزم اشکالی نداره بخور

من که دو سه باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
پرناز پرناز قصد بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری