من ک همش میخورم
منک چندباری خوردم
علاوه از ترکیبات مضرر و فاقد ارزش غذاییش اگه زیر میکروسکوپ ببینید میفهمید چه میکروب ها و کرمهایی توش هست
همین اینکه ادویه های متنوع داره که معلوم میست باعث سرطان و سقط میشه یا نه
عزیزم واسه رفع هوس کم بخور
هرچی دلت میخواد بخور حتی جیگر ولی به اندازه ای که فقط چشمت نمونه روش رعایت کن
من ی بار خوردم اشکالی نداره
منکه خیلی دوست دارم ی چنباری هم خوردم
وای من چند وقت پیش خونه بابام اینا خوردم بعدش گریه میکردم به مامانم میگفتم اون پیچ هاش نیوفته دور گلو بچم😂😂😂
توش قارچم بریز مزه میده 🤤
نه عزیزم اشکالی نداره بخور
من که دو سه باری خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.