زعفران طبعش گرمه و مقدار کم واقعا کاری نمیکنه من از اولشم زعفرون نیزنم به غذاهام
ولی شوید انقباض میاره و تو هیچ هفته ای مجاز نیست
من ک میخورم
آررره من دیروز دکتر بودم،دکترگفت زعفرون وشوید نخور به هیچ وجه
چرا باید ضرر داشته باشه اخه🙃 نمیخوای دم کرده شوید بخوری که، 4 تا قاشق برنج و شوید میخوای بخوری.چقدر شوید مگه توش داره که ضرر داشته باشه.
همون زعفران هم دکتر من گفته تو غذا باشه هیچ اشکالی نداره به شرطی که هرروز نخوری، در حد هفته ای یک بار زرشک پلو با مرغ زعفرانی بخور مشکلی نیست.
من نمیخورم
من نخوردم تا الان
ولی خیلی هوس دارم میترسم بخورم
من میخوردم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.